Sider

tirsdag 5. juli 2011

Nytt camera

Jeg har ENDLIG fått meg speilreflekscamera, og av den grunn er jeg litt fraværende på bloggen. Har jo så mye annet å sette meg inn i! hehe... Enda ikke fått lest så mye som jeg ønsker i bruksanvisninga, grunnet en liten kar som ikke syns det er særlig morro å ikke få full oppmerksomhet hele tiden, og en stor kar som har fått seg ny tlf og bruker meg som bruksanvisning på den siden han er vm i utålmodig selv og hater å knote på egenhånd;p Men greit det, en dag skal jeg nok få pløyd igjennom den i fred og ro :)

Ikke skjedd særlig annet spennende i det siste, været er dritt og lotto-gevinsten er fraværende! Vært å sett på hus da, til leie, som vi håper å få ... Får vel svar en av dagene... Fire soverom, en stor stue, en liten stue, stort kjøkken og egen fin hage. Nå ligger det jo litt avsides for ei byjente som meg som ikke kjenner så mange her oppe, men det skal jeg nok overleve;)


 Første bildet jeg tok, som egentlig ikke var meningen engang... Vakre lillemann min <3
 På gåtur med lillemann kom vi over denne søledammen som var formet som et hjerte. Måtte jo foreviges:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar