Sider

onsdag 25. mai 2011

I morgen...

skal jeg på photoshot, er ei venninne som skal ta bilder av meg. Noe som ikke er bare bare, da jeg kun ser vettu ut fra en bestemt vinkel! Kommer til å se ut som en forvirra potetsekk på bildene, tenker jeg..  Også lurer jeg fælt på om jeg skal sminke meg og ordne meg før jeg reiser, eller etter at jeg har møtt henne. Skal møte henne på Peppe`s med en annen venninne av oss, og planen er kreppa hår, sota øyne og svarte litt rocka klær. Kan jo virke litt voldsomt for andre kl ett på dagen! Før så dreit jeg i sånt, gikk som jeg vil og gjorde som jeg ville. Har blitt pysete på mine gamle dager; Kjedelig! Litt lei av å se ganske så a4 ut også, det er ikke helt meg, så i det siste har jeg prøvd å finne litt tilbake til meg selv.. Så får se da, om jeg tør å freake litt ut i morra;)

God natt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar