Sider

fredag 10. juni 2011

Jaggu fredag igjen!

Syns ukene blir bare kortere og kortere jeg! Ikke det at det gjør noe altså, men.. hehe... Idag har vi ikke gjort stort, annet enn å vaske hjemme og vært på butikken. Blir så deppa av å handle mat, får så lite for så mye! Tre handleposer på Kiwi til syv hundre kr, og da handla jeg bare det vi måtte ha. Nedsig! Solbrent er jeg også, på stumpen og oppover ryggen. Tok sol i går i 22 minutter bare.. Trodde det ikke var mulig jeg, men flate hvor rød jeg ble. Får kanskje bare holde meg til selvbruningskremene mine;P hehe..
Putter inne et par bilder fra dagen i dag;
 Lillemann hjelper mamma`n sin med å vaske han. Flinke gutten min <3
 Kjøpt matboks til jenta mi. Hun digger denne dama, og den kosta hele 20 kr! Det liker vi;)
 Lucas viser frem;)
 Regner og regner om dagen. Og i går fikk lillemann fingermaling av pappa`n sin. Det måtte vi prøve ut idag, og det ble en suksess! Klarte nesten ikke å slutte å male! hehe....
 Og mens Lucas malte så rota jeg litt rundt i noen kasser her, og fant igjen denne pennen man kan mekke litt på lys med! Ikke helt lett å få det helt pent, men syns nå ikke at det gjør noe at det er litt småskjevt og sånn jeg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar