Sider

fredag 3. juni 2011

Freda`n, igjen alt!

Er pokker meg nesten helga hele tiden synes jeg! Idag har vi vært hos faren min og lillebroren min å lekt og kosa oss:) Lucas er heldig som har en onkel som bare er 1 år eldre enn han! De er så søte sammen <3 Etter noen timer i sola der så bar turen til Gran. Vi er litt i manko for sommerklær, både jeg og lillemann. Også måtte jeg ha after-sun, siden jeg klarte å bli litt solbrent idag! Dette shoppa vi;

Verdens "styggeste" bukse fra Cubus (149,-), som bare var så himla god og stygg at den ble kul!;p Og vanlig kjip, men helt grei t-shorte uten armer fra Lindex til 79,- 

Lucas Nathaniel fikk seg tre nye shortser fra Kapahl, tre for prisen av to. Og 25% på sokka. Det hele kom bare på 208 kr, og han er klar for sommer`n:)

Lucas og lillebroren min Kim Tony <3 Koser seg litt inne hos faren min etter mange timer med lek i sola. Da er det greit med litt titting av Pippi på dataen:)

I morgen skal Lucas på sin første overnatting. Og jeg GRUER meg så sinnsykt!!!!! Men han skal være hos bestemoren sin, så det går vel bra får man håpe! Blir rart å legge seg uten han i hus, spørs om jeg i det hele tatt klarer å sove selv... Skal øve seg til vi skal på Bon Jovi konsert, hadde vært greit å ikke måtte reise hjem med en gang etter den;)

*En liten hvitvinsklem herfra*
             Nattinatt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar