Sider

torsdag 2. juni 2011

Shopping:)

Må bare dele de nyeste tinga jeg har shoppet.. Måtte ha noe bra til håret etter at jeg klipte av meg halve lengden nå i vår pga at det var slitt. Nå er det no more butikkshampo på denne jenta, billige hårkurer og sånt svada! Trives ikke i det heletatt med håret mitt på ryggen, kjerringsveis.... :/
Her er det jeg kjøpte:


Kjøpte shampo og balsam. Har bare vaska håret mitt en gang med denne enda, men detta har jeg trua på, merker allerde forskjell! Lukter veldig rent og godt:) Kosta 280 kr pr stykk.

Denne hårkuren har jeg ønska meg lenge. Tok den i dag og fikk verdens bløteste hår. Digg! Har olja på bildet under fra før av, og er helt hekta på den. Lukter helt himmelsk, og har rett og slett redda håret mitt. Blitt en må-ha!:)

                                         
Disse er jeg også avhengi av og trengte nye, så de fikk bli med meg hjem. Hater å nappe, syns det gjør vondt og disse fungerer meget bra da. Selv om man må gjøre det litt oftere enn å nappe/vokse.

Kjøpte denne, men vet enda ikke helt om jeg er så veldig fornøyd. Ikke bare å bare å få ut den mengden man vil ha når det er sånn skru-ting! Men den dekker godt:)

Ny øyeskygge, som er knallfin!

Også måtte jeg ha denne (rosa), fordi den lukta så himla godt:)

Henta bilder fra nettet, fordi cameraet snart er tom for strøm og Lucastrollet har gjemt laderen på et skikkelig godt gjemmested! Der ligger sikkert fjernkontrollen også, har jeg mistanke om.... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar