Sider

lørdag 11. juni 2011

Home sweet home

Jeg er fanden så lei regnevær nå, at jeg tror jeg snart går på veggen! Lucas også, han kjeder seg max om dagen og prøver ut alt mulig i kjedsomheta si. Idag har vi bare vært hjemme.. Var en liten tur på videofilmsenteret å kjøpte oss hver våres is og litt godis. Han slo seg helt vrang der inne og ville bare løpe rundt å være mark. Ble helt svett av å stå i køa der, han prøvde alt for å komme seg unna og la seg til slutt ned å nekta alt. Rart at en så liten sprett kan bli så trassig! hehe... Han har begynt å si fra at han er trøtt og vil sove nå, tar meg i handa og følger meg inn på badet ved sengetider, vil pusse tenna sine. Søtnosen min <3

Fått hengt opp litt bilder og sånn idag, over og under der speilet vi måtte flytte pga ommøbleringa her. Ble ganske så fint, fornøyd vi;) Lucas hjalp selvfølgelig til han;) hehe... Putter inn litt bilder fra her hjemme:

Har to slike lack hyller i brunt fra Ikea. Helt greie, men de er også ganske så stutte. Vanskelig å pynte de synes jeg, og må tørkes støv av ofte siden de er så mørke.
Ble godt å få opp litt bilder og sånn rundt speilet over sofaen. Var så tomt der når bare speielt hang der, og tomt liker vi ikke!;p
Bildene til Lucas måtte også opp... Første maleriene hans <3 Hang de sånn at det er plass til to bilder av Oda ved siden av. Hun er også glad i å male og tegne.
Sånn er sofakroken altså blitt:) Første bildet er fra gangen...

Elsker levende lys <3

Har en lack hylle over tv`n. Der bor fjernkontrollene, pga en viss langfingra liten kar;)

Bildet av mor, barn og engelen har jeg arvet etter min bestemor og kjedet av tanta til min pappa, som jeg så på som min bestemor. Vi var hos tante og Eia (onkelen til pappa) mye når vi var små, og de er to svært viktige personer i mitt liv. Savner de alle veldig mye og tenker ofte på dem <3 Disse tingene er jeg veldig glad i, de betyr mye for meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar