Sider

fredag 27. mai 2011

Freda`n:)

Eneste positive med helger er at Knut ikke jobber! Merker elllers ikke så mye til helg lenger, siden jeg bare går hjemme.. I kveld er det Norske talenter, Finalen. Sitter å ser på det nå.. Heier på Bogdan og Daniel! To kjempetalenter! Egentlig ganske skuffa over resten, syns ikke det har vært så mye å hoppe i taket av... Liker han Are også, syns han har en fantastisk stemme, men liker ikke hun han synger sammen med. Vinner 3 generasjoner så får jeg rett og slett ikke sove i natt, noe så grusomt!!

I går var jeg totalt utslitt etter at vi var å tok bilder. Traska byen rundt mer enn å ta bilder, på jakt etter vinger. Som vi ikke fant! Kritisk som jeg er til meg selv for tiden også, så var det kanskje ikke så smart å la seg avbilde. Jeg ser faktisk ut som en potetsekk!! Så nå er det ingen tvil lenger, jeg må bare slanke meg. Vil ned hele 35 kilo, men begynner med å gå ned 20, så får vi se;) På tirsdag skal jeg kjøpe meg et par gode joggesko og begynne med å jogge litt rundt på banen her nede, utenfor skolen. Også skal jeg begynne på et treningstudio på Jevnaker. Trente litt i vinter, men ga opp når jeg ikke så noen resultater.. Nå skal jeg ikke gi meg, jeg SKAL klare det!!!! Ammestopp blir det også, siden jeg skal begynne å på pulverdiett en periode, for så å gå over til enten Grete Roede eller lavkarbo. Litt usikker enda på hva som er det beste for meg... Har en venninne som vil trene sammen med meg, og det er jo knall. Også vet jeg at søstra mi blir med å trener der etterhvert, når hun får flytta tilbake til Jevnaker:) Blir vel amminga som blir det værste, det er jo så koselig... Men, da sover kanskje vi litt bedre om nettene fremover, alle sammen. Slitsomt når Lucas våkner og vil kose med puppen, for han er jo ikke sulten, bare ligger å småsuger. Nå blir han jo snart 15 mnd også, så på tide å slutte.
Putter inn et par nye bilder...




Tata:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar